niedziela, 20 kwietnia 2014

Dodatek - nominacja do Liebster Award

Przede wszystkim chciałam podziękować nieocenionej Elli Nightmare za nominację. To dla mnie bardzo dużo znaczy, ponieważ dopiero zaczynam blogować. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! :*
Pytania do LA:

1. Wolisz wampiry czy wilkołaki?
Zdecydowanie wampiry.
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
"Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkiena
3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
 
Przede wszystkim pop i rock.
4. Czy jesteś osobą pewną siebie?
Raczej nie.
5. Czy zostałaś/łeś kiedyś zdradzony przez przyjaciela?
Taak. :(
6. Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nie lubisz i dlaczego?
Matematyki, bo... jej nie rozumiem. :)
7. Czy byłaś/łeś kiedyś w depresji?
Nie.
8. Jaka była najgorsza kara jaką dostałeś od rodziców?
Schowanie mi ulubionej książki, a ja właśnie byłam w trakcie czytania. :D
9. Wymiotowałeś/łaś kiedyś?
Tak.
10. Czy oglądasz jeszcze kreskówki?
Nie, choć jeszcze niedawno oglądałam.
11. Wierzysz w istoty nadprzyrodzone?
Tak, lubię sobie je wyobrażać. :)
 
Ja nominuję:
 
 
Dzięki Ella! :)
 
Pytania do nominowanych:
1. Ulubiona pora roku?
2. Ulubiony kolor?
3. Komu najczęściej się zwierzasz?
4. Czy grasz na jakimś instrumencie?
5. Ulubiona książka?
6. Najbardziej inspirujący film?
7. Znienawidzony zespół?
8. Kiedy i dlaczego zaczęłaś/eś blogować?
9. Twoje hobby (oprócz pisania bloga)?
10. Co jest najczęstszym powodem Twojego smutku lub radości?
11. Czy jesteś typem samotnika?
 
 
 

3 komentarze:

  1. Jak ty możesz być nie pewna siebie miejąc taki talent do pisania?! Foch forever i pozdrowiania od Ellci :*
    PS: Dodałam nowy rozdział na bloga:
    http://katherine-pierce-story.blogspot.com/
    Wesołych swiąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dla ciebie klejną niespodzienkę chociaż nie wiem czy dobrą. Znów zostałam nominowana i znów naominowałam ciebie. Więcej tu:
    http://katherine-pierce-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja też nie lubię matematyki! :D Matma to zuo. ;_;
    http://ksiega-horroru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń